VoIP
Steeds meer ondernemers ontdekken de voordelen van bellen via VoIP
Zakelijk VoIP biedt tal van voordelen!
Wat is VoIP?
Bij Voice over IP (VoIP), of IP telefonie, wordt het internet of een ander IP-netwerk gebruikt om spraak te transporteren. Hierdoor wordt telefonie mogelijk op datanetwerken en ontstaat de mogelijkheid om de voorheen traditioneel gescheiden werelden van spraak en data samen te voegen. Hierdoor is nog slechts één infrastructuur nodig en kunnen bovendien nieuwe producten en diensten worden ontwikkeld.
Het werken met op VoIP gebaseerde telefooncentrales is binnen bedrijven inmiddels gemeengoed geworden.
De term “VoIP” wordt vaak verkeerd gebruikt om naar de eigenlijke overdracht van geluid te wijzen in plaats van naar het protocol ervan.
Bellen met VoIP bespaart kosten
Binnen De Viske ICT kunnen wij 2 soorten VoIP oplossingen aanbieden, namelijk de DVVoIP maar ook de geavanceerde optie genaamd DVVoip Advanced. Deze laatste oplossing is gebaseerd op de oplossing van 3CX.
De DVVoIP advanced biedt namelijk veel meer oplossingen aan dan de basis oplossing, zoals:
- Werkt samen met 3CXPhone voor Windows, Android en iPhone – VoIP Softphones
- Een eigen web gebaseerde 3CX Management Console
- Complete workflows die geïntegreerd kunnen worden met externe data
- Onbeperkt aantal keuzemenu’s
- Bel direct vanuit uw CRM-pakket (Microsoft Outlook, Salesforce.com, Microsoft Dynamics, Google Contacts, and SugarCRM)
- 3CX Bridges – Verbind eenvoudig meerdere kantoren
- Unified Messaging – Ontvang voicemails en fax per e-mail
- Telefoon provisioning – automatische configuratie van toestellen
- Intercom en oproepfunctionaliteit
- Gesprekken doorsturen op basis van beller, tijdstip en type gesprek
- Wachtrijen, opname en groepsgesprekken
- Onbeperkt aantal interne nummers
Meer informatie? Wij komen graag langs voor een vrijblijvende demo.